Zomerbarbecue 2024

Het zomerreces staat bijna voor de deur en dat betekent traditiegetrouw ook dat de zomerbarbecue van de Amsterdamse VVD weer in aantocht is. Wij nodigen jullie daarom graag uit voor de jaarlijkse barbecue van de Amsterdamse VVD op donderdag 5 september, vanaf 18:00 uur.

De barbecue vindt plaats op het gezellige en zonnige Westergasterras (Klönneplein 6, in Amsterdam).

De kosten van de barbecue inclusief een drankje bedragen €42,50 en voor studenten €37,50 p.p. Aanmelden kan tot uiterlijk zaterdag 31 augustus via ledencommissie@vvdamsterdam.nl.

Aanmelden aan de deur kan ook, alleen bedragen de kosten dan €47,50 p.p. Uiteraard zijn ook dit jaar introducés van harte welkom! Ben je pas onlangs lid geworden en wil je graag bij de barbecue zijn, neem dan contact op met de ledencommissie, dan zorgen wij voor een fijn ontvangst!